Yalova - Çanakkale Bisiklet Turu 2.Gün : Armutlu - Mudanya

İkinci günümüzde Armutlu'dan Mudanya'ya pedalladık. Bugün 66 km lik bir yol yaptık. Bugünkü rotamızda en fazla 130 metrelere kadar çıktığımız için rahat bir yol oldu. Tüm rota boyunca sadece Gemlik'ten sonra biraz denizden uzaklaştık.

Sabah 7:30 da yola çıkıyoruz. Saat henüz erken olduğu için kahvaltıyı biraz erteleyip yolda bulacağımız bir yerde yapmaya karar veriyoruz. Armutlu'nun çıkışında 80 metrelere yükselerek körfez manzarası eşliğinde güne başlıyoruz. 13,5 km sonra Kapaklı Köyünde, sahildeki Yılmaz Market'te kahvaltımızı yapıyoruz. Buranın menemeni harika, özel bir tava kullanıyorlar, o yüzden tadı da güzel oluyor.

Kahvaltıdan sonra tekrar yola koyuluyoruz ve yine körfez manzaralı yola çıkıyoruz. Körfez manzaralı yolumuz, bir tepenin yamacı boyunca ilerleyen bir yol. Yaklaşık 6 km sonra artık Bursa il sınırını görüyoruz. Sınırı gördükten 7km sonrada Karacaali köyünde bir mola veriyoruz. Sahilde çay içmek her zaman keyifli oluyor ve zaman kaybetmeye değiyor. Molanın ardından Küçükkumla ve Büyükkumla'yı geçerek 9km sonra Gemlik'e varıyoruz.

Gemlik'te molamızı verip yemek yedikten sonra tekrar yola devam ediyoruz. Gemlik'ten çıkışta anayolda sizi biraz yoracak bir çıkış var. Ayrıca emniyet şeridi yok denecek kadar az olduğu için yanınızdan geçen tırlar sizi biraz korkutuyor. Çıkışı tamamladığımızda ileride Kurşunlu'ya sapıyoruz. Gemlik'ten sonra denizden biraz uzaklaşıyoruz ve Kurşunlu'ya doğru tekrar sahile geliyoruz. Anayoldan ayrılıp Kurşunlu'ya saptığımız yol çok keyifli fakat burası da anayol gibi kullanıldığından çok rahat değil. Ayrıca yol gidiş geliş olan bir yol. O yüzden hem arkanıza hem de önünüze dikkat etmeniz gerekiyor.

Kurşunlu'dan sonra Altıntaş köyünden geçerek Güzelyalı İskelesine gelip, buradan Mudanya'ya 14 km yol yaparak varıyoruz. Mudanya'da meydandaki kokoreçcilerin bulunduğu yerde olan Koç Otel'de kalıyoruz. Tüm gün 12 saatlik bir yol ile buraya ulaşıyoruz.

2.Günden görüntüler... 2 video sırasıyla Küçük Kumla ve Kurşunlu'ya giden yol.